Thursday, December 27, 2012

Christmas Outfits and Shopping

Hay agian! This moring I arrived home after a 10 hour trip by train from Bodø.
All day I have been cleaning up and unpacked my bags, and now I wanted to share some outfits with you :)


These are from last Wednesday and Thursday the two last days at school before the Christmas Holiday <3

 This is my and by boyfriends outfit on Christmas eve<3 (we kinda match xD )


I also went for a litlle Christmas sale shopping today, and this is what I bought:
Two used DS games! One Learn Japanese- game and a really cute game called Draw to life<3

A lot of was really cheap so I bought the Sims 3 expansion packs. pets and showtime, and Sims 3 Hidden Springs, Katy Perry Sweat Treats, and Bed and bathroom stuff :D

I found these cute simple earplugs half off :D


And I bought all this except the coral shirt on sale at H&M


At last but not least, I finally bought a new backpack for school! Now my shoulders can be really happy<3

A Christmas gifts post will come soon, but now I'm gonna chill out, eat Christmas candy and play Sims xP
Have a wonderful evening<3

6 comments:

  1. you look so cute with your boyfriend!I love these lollipop earphones <3

    ReplyDelete
  2. Jeg har nok sagt det 22138 ganger før, men jeg ELSKER KLESSTILEN DIN OMG. Får ikke sagt det nok. Og awww, dere matcher så mye ja <3
    Fine innkjøp også! Du har blitt en så stor inspirasjon for meg klesmessig, for jeg har alltid likt kawaii-stilen. Ikke så mye lolita, men kawaii, og masse masse farger. Men etter at jeg begynte på vgs så har alt bare tonet ned >_<

    Godt nytt år! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww takk for kjempefin kommentar :D:D vell jeg var ganske wannabe på ungdomskolen, å fant ikke meg selv helt, men etter jeg startet på vgs, å skjønte litt emr av blogger og internettshopping, har jeg bare slått ut helt på min egen stil. Ingen på skolen kler seg slik som meg da, men får (tror jeg) en del koselige kommentarer. Du må ikke være redd for å være deg selv på VGS jeg av slutter nå mine tre år, og de har vært supre ;)

      Delete

Follow by Email