Sunday, November 25, 2012

Day 30 - A photo of yourself taken today and 3 good things that's Happened over the last 30 days.

Finally the last entry of the Lolita challenge! 


So this is my outfit today (i'm soryy it's not Lolita :S):
(sorry for the bad quality :S)

3 good things that happened the last 30 days:
1. I won a giveaway at Frillycakes.blogspot.com and I'm waiting exited for the package!
2. I have started to draw and paint again <3
3. My fathers concert with his band was a huge success :D


This weekend I finally visited my boyfriend again, and I had a really good time. Today we went to a family friend and ate a really good Sunday meal<3 Sad this wonderful weekend is over already :(

3 comments:

  1. Gratulerer med å ha vunnet giveawayen :D Elsker å få ting i posten, selv om jeg heller får det sjeldent da xD
    Heeey, kan ikke du lage et innlegg/eller svare meg om hvordan du "oppdaget" lolita-stilen, og hva det var som gjorde at du begynte å kle deg i den stilen, om hvor du kjøper klærne og sånt? Det hadde vært interessant, for jeg liker selv lolita men har liksom aldri greid, eller kan jeg heller si våget, å kle meg i det... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. takk :D ja det kunne jeg ha gjort.. Jeg har jo gått gjennom både start og slutt fasen av stilen nå såe xP I will add it on my list ;)

      Delete

Follow by Email