Friday, April 13, 2012

041312

Hi guys! so its finally weekend! Even though it has been a short week, it has been hard, and I just can't wait to sleep :P 

Today I finally dressed up again, and it was wonderful to wear my new BL pink JSK at school for the first time.
Outfit rundown:
Hair accessories: H&M, Bodyline and homemade
Blouse: Bodyline
Cardigan: H&M
Flowers: H&M
JSK: Bodyline
Bracelet: Gina Tricot
Over knees: Cubus

Little derpy pictures, but I really like my coordinate. I also used my black BL Mary Jane-shoes, but I didn't remember to wear them on the photo :P

This evening I will just be chillin', but tomorrow I'm going to two flea markeds and I can't wait! I hope I find something nice :D

Have a nice evening darlings<3

P.S. this is my 200 post on this blog! :D thanks guys for making me to want to write :D

14 comments:

  1. cute :) this jsk have very kawaii print ^^

    ReplyDelete
  2. I love your dress, it's so beautiful! I hope you find something cool at the flea markeds too, they're usually mso much fun :)

    ReplyDelete
  3. Your hair accessories are super cute :)
    x<3

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg:)
    Du må vise oss hva du fant på loppisjakten din!
    Igår var det en artikkel på enten DB eller VG om en jente som ville se ut som en dukke, er det det samme som Lolita? syns dette her er veldig spennende skjønner du:)
    klem Cathrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loppis post kommer i løpet av denne uka ;)
      hva? i DB eller VG? hvar det på nett eller papir? jeg vet ikke helt om det blir det samme spørs litt... men vi har flere lolitas som liker å se ut som en dukke... personlig er jeg litt av og på på akkurat det der. Takk for at du stiller spørsmål her på bloggen min:D

      Delete
    2. Hvis det er denne du (http://www.kjendis.no/2012/04/14/kjendis/sminke/trend/barn_og_unge/psykisk_helse/21110851/) snakker som så er hun en ganske kjent youtuber for asiatisk fashion og ect. På videoen har hun vel på seg en Lolita-ish kjole, men lolita er ikke det hun er mest kjent for, menst for det å bare se søt og dukke aktig :) Håper du skjønner hva jeg mener :)

      Delete
    3. Men personlig blir jeg sykt provosert av denne artikkelen! Det handler ikke om sex og alle de fordommene Venus fra artikkelen og flere Lolitas sliter med... Dette er en av de vanskeligste tingene å forholde seg til som Lolita, og lolita-inspirerte stiler... Spesielt Lolita er veldig strengt med det å dekke til kroppen og IKKE sende seksuelle signaler! Dette er viktige momenter og derfor veldig provoserende for oss når utenomforstående mener det er akkurat det vi gjør...

      Beklager for at jeg spammer, men ble litt sint jeg nå, så vil bare informere slik at du og kansje de andre som leser kommentarene vet hvordan en ekte lolita ser på dette :)

      Delete
  5. Tusen takk for gode svar:)
    Jeg ser forskjellen på det nå( tror jeg ihvertfall). Personlig syns jeg jo denne jenta har et veldig vakkert ansikt, men på en skummel måte..
    Det er vel så og si alltid noen som vil seksualisere ting som i utgangspunket ikke er det.
    Husker da jeg jobbet i barnehage og SFO var det mye fokus på barn som sang og danset etter kjente artister som feks. Britney Spears, det var snakk om seksualisering av barn osv osv...
    Mens andre mente at hva med å bare å ta det for hva det er , barn danser, barn leker og hermer...
    Når jeg ser bilder av deg tenker jeg ikke at du vil fremstå hverken som ett barn eller dukke eller at det er noe seksuelt motiv bak, bare en søt jente med helt egen personlig stil.
    syntes absolutt du skal skrive et innlegg om dette som tema:)

    ReplyDelete
  6. Så gøy at du likte reven min, for jeg er så stolt, faktisk, av den! Heldige som har vært på loppis. Kribler i mine loppis fingre nå!

    Ha en fin dag søte du :)

    ReplyDelete
  7. The point is that this style is not for everybody. Your dont look like a cute little doll. You dont have suitable face and body for this....You look like a big woman in cheap baby clothes... Sorry, but that is true...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't want too look like a doll either... I like this style and I feel pretty in it, so when I read comments like this I only think of you as a sad, sad person.. sorry but that's true ;)

      Delete
  8. Sorry, I am not sad....maybe i am snobbish and perfectionist, but I guess that some people dont have good taste and style because they dont see good exampleы...In some countries it is really difficult to find...same difficult as to see at least 1 beautiful and well-groomed woman. You cant even imagine how beautiful you can be if you pay more attention to your style, body, hair and skin. More natural look will be much better for you. This looks cool if you are asian..If you are european it looks cheap and absurdly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. but I only live once, and I don't want to waste it on dressing boring, i look nice, and I don't care of what you think.

      and the last thing you said, is racist... yes it is. I am european and I am norwegain and that is nothing I can do about it, but I can still be and dress what I want, so just shut you ignorant little mouth :)

      Delete

Follow by Email