Tuesday, May 17, 2011

Nasjonaldagen!

Ja så ble de no 17. mai i år også :D:D Og jeg dro ut ganske så tidlig for å gå i barnetoget, vente masse på Lasse, være masse på tivoli (hvor jeg fikk bli litt redd, sliten, få vondt i bena, vinne kule ting, OG spise sukkerspinn), dra hjem i pøsregnet, sovne på sofaen på besøk OG spise kjempe god middag på resturang. ALT med Lasse min i dag :D

Jeg hjalp til for første gang i mitt liv med fanen :P

besøkte diss gutta og spise go middag med de :D Så glad i dere!

Lasse og Anders :D gode venner vuttu :D

Ja de skulle ta den der 3 ganger!

Og ja... Det ER Lasse som har hende i lufta.... syking!

Jeg skjønner ikke at de turde :S

Nydelige Lasse min er handsome i finstas :D

Meg og Lasse på resturang med falimien :P 

Nå! går jeg og legger meg :)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email