Sunday, January 23, 2011

Churi Chan

Jeg kom på at jeg har egentlig ikke presentert meg selv helt onklig, derfor kommer dette innlegget nå:
Om Churi Chan:


Jeg, Christine, er 17 år og liker å kalle meg selv Churi Chan!
Skole: Musikklinja på Heimdal VGS.
Søsken: En halvbror
Kjæreste: Lasse min<3
Favoritt mat: Pasta, kebab og taco/faitas
Favoritt farge: Svart, hvit og rosa.
Jeg er livlig, og glad men kan være ganske overfølsom. Jeg kan enten være ganske sjenert, eller veldig imøtekommende! Det spørs på personen jeg møter.
Jeg er veldig snakkesalig, og er det noe som ligger veldig sentralt i mitt liv, så lar jeg folk høre om det!
Jeg er ikke redd for å si hva jeg mener om ting, og kan også virke litt sta, meeen jeg er likevel åpen for andres meninger og synspunkt.
Jeg er 100% i mot mobbing, og lever etter mine egene leveregler. Jeg tar hver dag som de kommer, og nyter dem. Jeg går kledd i det jeg føler for, og er ikke redd for å ha min egen stil


Kjæresten:
My beloved heter Lasse og vi har vært sammen siden Mai/Juni 2010.
Vi finner på masse gøy, og jeg vil selv si at han er verdens beste! Han er gaimer, går elektro og er noe for seg selv, men jeg er stolt over å ha ham som kjæreste. Love you forever<3
Min stil:
Min stil er stadig i forandring, jeg har siden 8. vært litt emo, noe jeg selv synes er ganske kult, men likevell henger jeg meg ikke opp i stiler. Nå for tiden er jeg veldig fasinert av lollitastilen, så vi får se hva tiden viser.

Jeg har også alltig vært fasinert over farging av hår og igjennom tidene har jeg vært nokså fargerik:




Nå derimot har jeg brunt hår igjen ;)
Interesser:
Som sagt så går jeg på musikk linja, og er derfor veldig interisert i musikk. Jeg synger, spiller litt gitar og piano.

foto: Christine K. Stene

Jeg interiserer meg også for fotografering, tegning, søte ting, anime, pokemon og gaiming.





Venner:
Venne mine betyr også veldig mye for meg, både de på skolen, kompisene mine, og de to bestevenninne mine her hjemme:







Jeg ser også på Lasse kjæresten som min bestevenn!



Nå har dere fått vite litt om meg, og jeg håper dere ble fornøyd med dette innlegget!
Stor klem fra Churi Chan!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email