Saturday, March 13, 2010

"Dilemma is a situation in which a difficult choice has to be made between two or more alternatives."




 God formidag folkens. Første gang på lenge jeg faktisk orker å ta opp kameraet for å ta noen bilder i stedet for å bare bruke Photo Booth eller et gammelt bildet i dette innlegget. Snakk om å være lat altså:P

I dag har jeg faktsik planer. Ikke store planer men noen planer. Etter jeg har skrevet dette innlegget skal jeg gjøre naturfaglekse, dermed skal jeg se Alice i eventyrland, Disney filmen, og bare slappe av. I kveld skal jeg til Eirin der hele gjengen møtes for å bare kose oss. Må si jeg er litt skeptisk på tanken på å dra, siden jeg føler jeg altid drar bort de kveldene jeg er til mamma. Dakar mamma! Hvorfor kan jeg ikke være to plasser på samme tid! hum...
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email