Monday, March 8, 2010

"Christopher Adam Daughtry er en amerikansk singer-songwriter, kjent etter å ha deltatt i den femte sesongen av American Idol."



Jeg føler ikke at motet er helt på topp, men jeg gir ikke opp. Stikker bare innom for å si hei før jeg stikker nesa nede i bøkene igjenn. Mandag betyr lekser, og da masse lekser. :S

Skal snart et tur til City Syd med pappa der jeg skal ha noen støvler. Må si jeg kommer til å bli litt sur hvis jeg ikke får kjøpt meg det. Skal også ha et stort lerret som jeg skal male på i kunst og håndverken. I sammeslengen kom jeg til å tenke på i dag at det hadde vært supert om jeg og pappa hadde kjøpt oss et lite filmkamera, og da helst et som filmer i HD. Det hadde vært sykt gøy, for jeg har så sykt mange ideer i hode fortiden som bare venter på å få slipe seg fri;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email