Tuesday, February 23, 2010

"Latskap er det å være lat, det vil si det å ikke ville anstrenge seg. Latskap kan ha sykelige årsaker."







Men riktignokk satt jeg og Renate opp til kl halv seks i morres, før vi endelig fikk hvilt øynene litt. Gårsdagen var veldig koselig. Hadde egentlig tenkt å bli hjemme og gjøre lekser, men den planen endret seg raskt etter at jeg ringte Renate allerede etter 5 min. med lekse lesing. Vi avtalte derfor å møte på bussplassen, og dra ned til byen for å møte en korps-kompis av Renate. Dermed tilbringte vi dagen i forskjellige butikker, og stakar Ivar følgte medvillig med. 
Etter en nokså lang shoppingrunde, der jeg salvfølgelig fant meg masse fint, dro vi hjem til Renate der vi spiste, så film og pratet. Det ble så jeg so over, og det var egentlig alt.

Så i dag har jeg ikke gjort noe uteon å bare tatt det rolig. Det jeg kjøpte meg i går var en "dressjakker"/Bleazer fra Bikbok, to nye Wayfarers til samlingen min, et par gule øredobber, den nye John Mayer CD'n Battle Studies, og et par nye høyhelte sko, som jeg synes var nesten for fine:P
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email