Friday, February 26, 2010

"Kino er et lokale for filmframvisning."







I går kveld møtte jeg Kristin og Renate for å dra på kino å se Tomme Tønner. Jeg personlig ville egentlig se en annen film, og var litt skeptisk. Men det hadde jeg ingen grunn til. Filmen var hysterisk morsom, spessielt på slutten og jeg grein så mye at det var nesten ikke sant. 
Akkurat i det feilmen startet, fant Kristin ut at hun hadde mistet lommeboken sin, men så heldig som hun var fikk hun den igjenn i skranken, men så heldig var ikke Renate. Etter filmen satt vi ved et av bordene ved ingen for å vente på bussen, og jeg la merke til at Renate tok opp mobilen sin. vi gikk til busstopplassen, der hun la merke til at hun hadde mistet mobilen sin. Vi spang tilbake og måtte spørre folk om de hadde sett en nokia noe sted. Vi spurte i skanken og i kiosken og ingen hadde sett den. Når vi prøvde å ringe fant vi ut at mobilen var avslått og da sansynlighvis stjålet! Jeg blir så seriøst sur når slikt skjer! 
Vi dro dermed på en resturant på Nardo der vi spiste med flere av jentene. Før jeg dro hjem igjenn i ti-elleve tiden;)

Jeg kjøpte også boka om Romeo & Julie i går, som inneholdt skuespillversonen og MASSE unødvengig crap. Men jeg har allerede begynt å lese den, så vi får se. Fikk også kjøpt Fame og This is it på DVD, der jeg også fikk en gratis This is it plakat;)
xoxo<3
C.

Q:
Har dere fått stjålet noe før?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email