Sunday, February 14, 2010

Hvorfor i all verden slenger de hele tre store kakedager sammen på en dag?



Nå er det sikkert ingen som skjønte hva jeg mente med det, men det jeg mener er at det ødelegger jo en del for norges bakerier når tre av årets dager der man bruker litt penger for å kjøpe kake, havner på en og samme dag. Skjønner. Meningsløst. Uansett! Jeg sitter her med blekemiddel i etterveksten og ser på et tv program der de besøker folk som har driiit feite hunder. Sert. Men ikke tro jeg har glemt mamma av den grunn. Hun har selvfølgelig fått morsgaven sin, og virket veldig fornøyd med den. Jeg derimot har ikke fått en eneste valentins melling (buuuhuuu), og ikke en eneste fastelavens bolle. Ja ja, jeg klager ikke gjør jeg vell. 
Jeg vil uansett ønske dere alle sammen en fin morsdag, valentinsdag og fastelavn;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email