Thursday, February 11, 2010

Har man penger, forsvinner de jammen meg fort!





Nå er det noen dager siden jeg blogget, og siden jeg for en liten time siden kom hjem fra City Syd, så jeg på dette som en fin grunn til å blogge litt igjen.
Dro i dag til mamma og hadde ikke planlagt å ta med meg så mye penger siden jeg hadde bestemt meg for å ikke bruke så mye denne helga. Men likevell lå det 400 kr og et gavekort fra H&M med 300kr. Mesteparten av disse pengene forsvant allerede i dag! Nå vet jeg ikke om jeg har råd til både morsgave og billett til Kattas forestill lørdag formidag.
Uansett så fant jeg meg noe fint på City Syd.
På H&M kjøpte jeg to nye singletter, to nye strømpebukser (en grå og en svart), to sminkekoster, et langt smykke, svarte henge øredobber og turkis neglelakk! 
Egentlig hadde jeg tenkt å gi meg der, men så gikk jeg innom Bik Bok der de hadde salg på en sykt fint svart skjørt! Så det endte med at jeg kjøpte meg det, og enda et langt smykke. Fikk også to nye korall fargede sports hipstere fra Pierre Robert! Elsker dem!
Nå skal jeg snart hoppe til køys, så natti snatt!
xoxo<3
C.

Q:
Hva synes du om kjøpene?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email