Friday, February 19, 2010

"Gymnastikk er systematiske legemsøvelser, blant annet som skolefag"



Nå ligger jeg hengslengt på tjukkassen å ser på at de andre i klassen sliter seg ut:P Selv om jeg er på skolen i dag, så er jeg fortsatt syk, og skulle egentlig ønske jeg var hjemme under dyna. Bare noen minutter til nå. I går kveld grudde jeg meg litt til å våkne denne morgenen, men da pappa kom å banket på i mårres å sa jeg hadde sovnet av et kvarter før skolen startet, fikk jeg ikke akkurat tid til å tenke på det. Utrolig nokk klarte jeg faktisk å komme tidsnok. Renate dro i ni tiden på konferanse greier med elevrådet og noen stakkarslige foreldre skulle fortelle 10klasse elevene om forskjellige yreker i basisen og maten. Jeg fikk også endelig lever inn norsk prosjektet i dag, og jeg er så sykt glad for å ha det unna vei. Nå er det bare å tenke på framføringen av den i uka etter vinterferien.

Snart skal jeg hjem, og rydde litt før jentene kommer i kveld. Tror virkelig det kommer til å bli uberkos:D
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email