Saturday, February 13, 2010

De skal pina meg ta seg betalt for alt også!



Heisann folkens! Frem til nå har dagen vært litt rar. Våknet i eleve tiden av at Bernt hoppet på trynet mitt. Jeg tok en dusj og kledde på meg. Pyntet meg litt ekstra siden jeg og Renate egentlig hadde tenkt å nerde på en kaffé i dag. Men etter å ha prøv å få kontakt med hele familien, og ikke fått noe svar, måtte jeg bare droppe det. Dro uansett til byen for å levere Bernt, og da jeg kom på bussen på stavset, mente Mr. Trønderbart at jeg jammen skulle betale 15 kr for den lille pelsdotten jeg hadde under arma. Ja ja greit var no det, og jeg tjente faktisk på det også når jeg leverte Bernt til Ingunn og fikk 50 kr:P Dermed kjøpte jeg morsgave og blekemiddel og skulle på bussen igjen. Da klarte den samme mr. Trønderbart å kjøre rett forbi meg og ei gammel dame som sto å vinket etter ham. Snakk om uforskamma fyr sier no jeg. 
Ja ja. Folk er ikke like.

Nå sitter jeg å ser på reprise av OL-åpninga og skal snart prøve å gjøre ferdig norsk prosjektet.
xoxo<3
C.

Q:
Hva skal dere i dag?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email