Tuesday, January 19, 2010

Tirsdag = Realfagdagen!



I dag fant jeg ut noe snodig. For meg er tirsdag den store realfag-dagen. Ikke at vi har annet enn naturfag på skolen på tirsdager, men annenhvær tirsdag, når vi har fått ny plan, så gjør jeg naturfag- og matteleksene. Hver gang:P Sært. Tror ikke dere synes det var så alt for interesant, men jeg følte bare for å si det.

Det forklarer egentlig hva jeg har gjort i dag. Hele skoledagen (nesten) innholdt konstant bomullhjerne og dunkende hodepine, så jeg må si at den lille duppen jeg hadde da jeg kom hjem, gjorde utrolig godt:P Har også surfet litt på nettet og planlagt litt, så nå tror jeg at jeg begynner å få litt taket på hva som skal skje den 5, feb. :P Ble dere nyskjerrige nå? he he gøy. 
Nå starter enda en realfag-greie på denne nokså grønne dagen, altså Gray's Anathomy, så det er bare og krype under dyna!
xoxo<3
C.

*Bilde av Bernt tatt hjemme hos mamma;) 


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email