Sunday, January 17, 2010

Tett nese og solskinn!



Etter en liten do tur for noen minutter siden la jeg merke til at:
1. Jeg er veldig tett i nesa (oy, for en overaskelse du!)
2. Det er blå himmel og sol ute!
Du skjønner vel sikkert at det er det siste punktet jeg gleder meg over:D Ikke at jeg har tenkt å komme meg ut for å stå på ski eller noe, men jeg liker bare å se at sola også kan skinne om vinteren.

I dag hadde jeg tenkt å få med meg mamma en tur til mormor og bestefar der vi skal ransake loftet deres etter rare ting:p Kansje jeg finner noe kult jeg kan bruke:P
Skal også til pappa igjen i dag, og foresten så har jeg laget meg en ny DeviantART side, med noen av de bildene jeg legger ut her. Linken er www.cilentcrime.deviantart.com ;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email