Saturday, January 16, 2010

"Tenk å sette alt i perspektiv. Man kunne ha vorit sjuk og fattig i et annet liv!"



Egentlig så aner jeg ikke hva jeg skal skrive om, men begynner likevell å skrive, for det er som oftest da ting plutselig dukker opp. 
Kom til å tenke på hvor fornøyd jeg egentlig er til tider, selv om det er mye stress med både skole og flytteplaner. Jeg er full av inspirasjon og trangen til å kjøpe meg noe fint eller ta noen fine bilder er stor! Jeg kan sitte på rommet mitt å høre på musikk mens jeg bare pusler med ting. Sånt har jeg ikke gjort på veldig lenge, og det er veldig avslappende. Uansett begynner jeg virkelig å kjenne presset om videregående, som bare nærmere seg mer og mer nå som dagene går. Personlig blir jeg ganske forivirret om hvilken skole jeg skal gå på, men akkurat nå så har jeg det veldig bra, så jeg skal bare fylle sinnet med positivitet og leve i nuet;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email