Monday, January 18, 2010

Litt stolt:P men har en liten sak...



Vet dere hva?! Jeg er egentlig ganske stolt av meg selv med tanke på leksene jeg har fått gjort i dag. + At jeg har fått spilt litt med pappan min:P

Men uansett. Jeg fikk høre at Ida (www.ile.blogg.no) takker for seg, på grunn av null angasjement når det gjelder blogging. Jeg mener ikke at jeg skal slutte helt med blogginga, men at siden vi nå starter med vår semesteret, og skolen står som første prioritet, så tenker jeg å trappe ned på blogginga. Forhåpentlighvis et lite kveldsinnlegg og noen i helgene, men ikke forvent dere 3 innlegg daglig. Ikke at jeg har vært så flink til det i det hele tatt:P Så nå skal jeg puste ut og klare å drite i blogginga når jeg egentlig ikke orker uten å få dårlig samvittighet:P
Men fortsett å besøke bloggen og kommenter;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email