Sunday, January 3, 2010

Ganske uttrolig!



Det er enda helt stille i i huset og jeg er den eneste som har våknet! Er ikke det uttrolig? i løpet av ferien har jeg sovet til tolv tiden ca. hver dag, så å stå opp så tidlig er ganske så nytt for meg. Men i dag bestemte jeg meg for å stå opp tidligere siden det allerede er skoledag i morgen. Jeg må jo komme meg på rett kjør igjen. Jeg har også en del små ting å gjøre i dag, så det er vel bare å sette i gang.  

Tenkte i går at jeg måtte prøve å legge meg litt tidligere enn det jeg har brukt å gjørt i løpet av jula, men når du har fått den Mac så er det litt vanskelig legge seg før tolv! 
Hoppet i loppe kassa i ett tiden, men måtte dermed begynne med norsk prosjektet siden jeg ikke klarte å sove. Fikk altså gjort litt av dagsens gjøremål i løpet av natta. 
Etter nerdinga så jeg første episode av True Blood. Den varte i en time! men jeg så hele episoden. Må si jeg egentlig synse det var nokså teit, men selvfølgelig var det noe som gjorde at jeg ikke ville slå av. Skal prøve å få sett noen flere episoder i løpet av nermere framtid.

Siden jeg nettopp har voknet så vil dere helst ikke se trynet på meg, så her er et bilde av veggen min i stedet, som har blitt Pattonisert!
xoxo<3
C.

Q:
Synes du jeg bør rydde av litt fra veggen min?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email