Friday, January 22, 2010

Fredag, karakterer, skøyter, gjennsyn og shopping.





Det har egentlig skjedd en del ting i dag. Først å fremts er det fredag og det er jeg sykt glad for! Det er sykt deilig:D For det andre, så fikk vi tilbake karakterene våre fra høst semesteret og jeg hadde gått ned i både engelsk- og norsk-skriftlig:S Teit! hadde genetlig forrutsett det, men fikk uansett 4.5 i snitt. Så gikk vi på skøyter i gymtimen. Det gikk nokså greit selv om jeg ikke er noe flink på isen:P
 Dro dermed til byen for å møte Vibeke, Inger og Marianne igjen og jeg fikk kjøpt meg en ny cardigan, som jeg har ønsket meg leeeeenge, og en stripete genser som jeg har tenkt på å kjøpe ganske lenge. 

Nå er jeg snart på vei til å pakke en liten bag fordi jeg forhåpentligvis skal sove over hos Renate. Det blir vel veldig koselig ikke sant? :P
xoxo<3
C.

Q:
Hva synes du om kjøpene?
Hva skal du i kveld?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email