Sunday, January 24, 2010

Blir Blogg.no det nye Piczo?



Noen som husker de gamle piczo sidene alle hadde? Hadde du din egen piczo side? Det hadde i allefall jeg, og jett om jeg la mye arbeid i det! morsomt. Kan si jeg begynte å blogge allerede som 11 åring, via piczo. Men grunnen til at jeg bringer dette opp, er at jeg nettopp fant bloggen til en av venninnene til min kjære bror på 11. Riktig nokk startet hun bloggen for bare noen dager siden, men etter å ha sett flere under 14 sine blogger, så virker det som om piczo fenomenet har flyttet seg over til Blogg.no. Man hallo. Jeg skal ikke anklage dem. Jeg mener, hadde jeg vert 11, og jeg hadde hørt om blogg.no, så hadde jeg vel laget meg en profil for leeeenge siden:P He He. Jeg mener uansett at det er urimelig at 11 årige barn skal legge ut privatlivet sitt på nettet på denne måten. Mine foreldre fulgte altid med på mine piczosider og blogger, mens det fins utallige foreldre som ikke aner hva barna dere holder på med på netttet. Jaja, slik er det og man må bare passe på.

I dag skulle jeg egentlig på pirbadet, men jeg må droppe det for å så gjøre lekser som jeg egentlig hadde tenkt å få gjort i går! Fordømte skole! Skal muligens på kino med Renate da, og det blir vel koselig;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email