Tuesday, December 22, 2009

Weeeey!

 
 
 
 
 

Da har vi akkurat slengt oss ned på stua, alts å meg og Hanne. Sykt deilig at jeg endelig har fått juleferie. Hanne derimot hadde detr siden fredagen. Uansett! Morgnenen var helt lik andre morgner utenom at jeg måtte vekke Hanne fra hennes dype skjønhetssøvn. Droppet frokosten og trasket til skolen der jeg stolt viste fram min kjære venn. Vi spiste julefrokost med brownis og muffins, sang og hadde forskjellige aktiviteter. I følge Hanne var det riktig så teit hadd vi skulle på skolen når vi bare var der i 2-3 timer, men ja ja. Nå sitter vi i allefall her med både pusen og vofsen i kosemodus.
Kanskje skal jeg bake pepperkaker i kveld, og skal be pent på mine knær om Renate jenta kan komme å ta igjen denne glemte juleaktiviteten:P 
Ellers skal jeg bare slappe av. Kansje spille litt og bare trekke inn julekosen.
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email