Tuesday, December 15, 2009

Noen ganger hjelper det ikke å sove en og en halv time lengre..


For jeg var like trøtt i dag som alle andre dager. Vi startet nemlig ikke på skolen før kl 09.25 i dag og det betydde, mere soving! Selvfølgelig veldig deilig mens alle måtte på skole og jobb, og jeg fortsatt kunne sove, men følte det var litt unødvendig da jeg måtte stå opp en time etter alle hadde dratt igjen. Kunne ha hatt den avspaseringa i siste timen heller. Ja ja;)

Egentlig er jeg litt skuffa over meg selv når det gjelder leksene for tiden. Jeg hadde planlagt å bare chille denne uka, med tv-spill og data, men siden jeg ikke var så flittig som jeg brude har vært forige uke, så må jeg jobbe beinhardt nå. Men det er ikke bare det at jeg må jobbe, jeg mangler også vilje til å gjøre noe, foreksempel gym leksene. Ork! Vi er uansett ferdige på fredagen, så jeg gleder meg veldig til å dra hjem den dagen;)
xoxo<3
C.

*Siden jeg er så lat at jeg ikke orker å gå ned på rommet mitt å blogge, så blogger jeg heller på felles pc'n på stua. Så slenger med et bilde av meg, Iver og Brage fra i sommer, som lå på facebooken;)



Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email