Wednesday, December 9, 2009

Litt forskjellige følelser...

dsc3659

Nå skal jeg ikke snakke om at jeg er forelsket eller noe, for det er jeg dessverre ikke. Tror jeg ikke da. Nei. Jeg sikter til morgendagens nynorsktentamen, som er den siste tentamenen for denne gang! Jeg er veldig glad for at vi skal skrive en skjønlitterær tekst, så jeg kan konsentrer meg på språke, som desverre ikke er min sterkeste side. Men uansett, jeg gleder meg i allefall til vi er ferdige.

Snart nå skal jeg til frisøren for å klippe meg. Må vell stusse det litt, klippe det opp og fikse panneluggen min:P Hadde vært fint om jeg kunne få fikset fargen og, men det tror jeg ikke vi får gjort. Etter frisørturen skal jeg ned til byen å møte Renate for å lete etter sko til henne til juleballet og julegave til pappa.  Jeg lurer virkelig på hva jeg skal kjøpe til han altså. Me nå må jeg fortsette å lese til tentamen før jeg stikker for å klippe håret. Snakkes!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email