Saturday, December 26, 2009

Har andre ting å gjøre... Sorry!


Som alle vet så er jula en stressende tid, med julebesøk, mye mat, slitsome slektninger og alt det der. Så når jeg ikke tilbringer tiden min med disse tingene, så ligger jeg heller henslengt i sofaen med teppe, godteri, Bernt og en fin julefilm på tvn, enn å sitte å blogge dagen lang. Noen tenker vell at det er det samme om jeg sitter å blogger enn om jeg ser en film, men for øyeblikket føler jeg en trang å dele julekosen med familien i stedet for å legge den utvasket ut på nettet. Skjønner? Jeg sier ikke at jeg ikke skal blogge i jula, men at det ikke blir opp til 3 innlegg per dag er godt mulig;)

I kveld skal jeg og pappa på kino å se Avatar i 3D :d Gleder meg no sinsykt! Ellers blir det bare rolig;)
xoxo<3
C.

Q:
Synes dere det er travelt i jula?
Har du sett Avatar?

*Bilde fra julaften;)


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email