Saturday, December 12, 2009

Er allerede i gang med forbredelsene!

dsc0166

Heisann folkens! Jeg må først si at jeg synes det er sykt deilig at vi endelig har helg! Jeg koser meg. Men det som er skikelig bra er at i dag er det juleball på skolen:D Og jeg er selvfølgelig allerede i gang med forbredelsene. Dusjing, barebere legger, ha på foktighets krem, stelle negler, tørke hår, ha på ansiktsmaske og selvfølgelig slappe av før kjolen, sminken og håret skal ornes. har egentlig ikke så mange andre planer enn at ejg drar til pappa i tre tiden og orner meg der. Pappa skal nemmelig vær dørvakt på ballet de tre første timene. Jeg gleder meg i allefall som en unge på julaften, så dette blri gøy!
xoxo<3
C.

* Siden jeg ikke føler for å ta bilder av megselv akkurat nå, så slenger jeg heller med et random bilde av meg og mitt uber skule Pokémon kamera! :P


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email