Friday, December 18, 2009

Endelig helg!



Jeg kan nesten ikke besrive hvor deilig det er! har sittet å lengtet til dette øyeblikket siden forige søndag, så å endelig få danne ordet "Helg" i min mund er nesten for godt til å være sant. Jeg skal ikke overdrive her, for jeg har j forsatt to skoledager gjen før jul, men de blir bae kos:)
Som jeg trolig har nevnt tidligere så skulle vi ha løpetest i dag, og det var like jævlig som jeg trodde. Men veldig deilig at vi nå er ferdige med den. Men jeg er litt irritert for at lærerne gir oss mange prosjekter ret før jul og sier at man ikke trenger å enke noe på det i ferien, men fremføring i første uka eter jul skal vi i likevell ha! Ja ja Livet er ikke lett.
Nå roper mamma til mat, så må stikke! God helg!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email