Saturday, December 19, 2009

Ehhh.... + bilder fra i går.

Ja jeg vet. Jeg har ikke blogget tidligere i dag og det er ikke fordi jeg har vært så veldig opptatt, men fordi jeg ikke orket. Stod opp litt over elleve, og spiste frokost litt over to. Jeg føler meg rett og seltt som en sopp! Tror ikke jeg la meg for å sove før litt over tre i natt. Fysh og fy!

Bursdagen til Emira i går var kjempekoselig, og her er noen av blinkskuddene som ble tatt:

*Bursdagsbarnet Emira!

*Verdens søteste kryssning av hund og mini gris: Sibell! ha ha

*Ehhh... joda. Så flott Hanna!

*Hvem har vell ikke skilpadde? Halla dude!
 
*Eirin poser på doskåla!                                                        *Man må jo ta fjortis i speilet-bilde

*Silje tok seg av underholdningen. For en stund...

*Marthe er like blid!

*Ikke alle er like fornøyde ser jeg Kjerstin. :P

*Vi prvøde en runde med spiritisme. Skummelt! :s

*En av de få bildene de så nogenlunde normale ut. Så søte dere er Silje og Eirin :D

*Emira hadde veldig fint kjøkken. Renate kom litt senere å spiste for seg selv (trist) og Ida og tone tok bilder av seg selv. ("overaskelse!").

*Her er vi dramatiske Tone! :P

Alstå hadde vi det ganske gøy! Nå skal jeg gå å laffe litt mer, snakkes!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email