Wednesday, December 23, 2009

Det kiler som rødbrus i magen!



Ha ha søt sang av eodor, som jeg tror er et fåtall av dere der ute som har hørt. Men den beskriver ganske godt et barns tilstand fram til jul, og så barnslig som jeg er så beskriver den meg ganske mye og. Gleder meg veldig til morgendagen, men jeg er mest spent på om jeg kommer til få en natt der jeg faktisk sover godt:P Håper det.
I natt sove jeg veldig godt i allefall og er sykt trøtt enda. I dag skal jeg bare slappe av. Lese litt, se på tv og skifte sengetrekk på senga, før jeg hopper oppi ov sovner igjen. Jeg har en rar tradisjon med at jeg ikke vil se juletreet før jeg vokner på julaften, derfor skal jeg, etter "Kvelden før Kvelden" på nrk, sette meg ned i kjellerstua og spille helt til jeg blir trøtt og legger meg. Da kan jo de andre pynte så mye de vill. Selvfølgelig kan jeg jo ta på en kule eller to, men vil helst ikke se det ferdige resultatet;)
xoxo<3
C.

Q:
Hva skal dere i dag?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email