Tuesday, December 1, 2009

Dagens, og årets første luke!

dsc0184

Hei hei alle dere små julenisser! I dag er det første desember  og her er årets første luker her på bloggen. I dag fikk jeg endelig åpne den første luka på Haribo kalenderen jeg heldigvis fikk i går kveld :D Christine like godteri!

I dag, halvveis ut i skoledage, dro flere av jentene fra 10. ned i byen for å være med på et foredrag om "Girl Power!" Jeg må si at jeg egentlig synes det var ganske gøy:P Gikk å tuslet litt rundt byen etterpå. Så etter pynt til ballet, og fant ut at du kunne bli lært opp å sminke deg selv, av en sminkør på Make Up Shop og få de produktene du bruker til bare 500 kr! Dette synes jeg var sykt bra. Renate skulle ha en time neste tirsdag, og jeg fikk veldig lyst til dette selv, i anledning juleballet. Men så har det seg slik at jeg er ikke akkurat rik, så leser mamma eller pappa dette her; så skjønner dere hvem jeg sikter til. Tulla! Skal jo ha penger til julegaver også ikkesant;)

Nå skal jeg gjøre engelsk lekse og spise opp kalendergave godtet mitt.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email