Tuesday, December 15, 2009

Dagens luke: Vi tar en trall!



Jeg fikk vite i går at jeg skal synge på skolegudstjenesten neste mandag, noe jeg gruer meg litt til siden jeg skal synge Wish upon a star, som er en ganske vanskelig sang å synge fint. Men vi får håpe det går bra. Så i dagens luke spiller og synger Christine julemusikk! 

Ble heldigvis ferdig med samfundsfagen i dag, men rett etter Jul i svingen, slengte jeg meg ned i sofaen i kjellerstua for å spille Pusur. :P jeg tror jeg snart blir hekta. Så veldig vanskelig er det ikke, men det passer perfekt for meg;) Somme alle tirsdager så sitter jeg nå å venter på at Gray's Anathomy skal begynne, før jeg legger meg for å sove den skjønnehetssøvnen jeg trenger.
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email