Friday, December 11, 2009

Dagens luke: Vi prøver på nytt og pakker inn fine presanger!

dsc0219

Som noen kansje la merke til, på onsdagen, så hadde jeg det veldig travelt så dagens luke var da en spinkel liten innpakning, av to gaver. Men nå skal dere se hva jeg kan! I dagens luke pakker Christine inn fine gaver til sine kjære:D

Må være ærlig å si at jeg egentlig ikke orker å blogge så mye, siden jeg aller helst vil bli ferdig med gaveinnpakkingen og så ha fredagskveld med familien, men kan fortelle at jeg, Renate og Marthe dro til byen i dag i tre-fire tiden. Veldig koselig altså. Møtte både Eirin og Tone og jeg fikk kjøpt nesten alle julegavene. Mangler bare noen få småting nå;)
Men dere får ha en fin fredagskveld og god helg!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email