Friday, December 4, 2009

Dagens luke og engelsk tenatamen unnagjort!

dsc0193

Da er vi back in bisniss! Ironisk eller hva? Jeg har i dag hatt engelsk tentamen i fra 08.15 til 13.15, altså 5 timer og jeg kalrer ikke å skrive bisniss riktig en gang! Hvordan skrives det egentlig? I dag har Christine hengt opp julestjernene sine på rommet. Ble det ikke fint. Ikke helt vanlige julestjerner da, men ja ja. Og ja jeg vet, jeg lager trut munn, men jeg må bare forsikre der om at det er bare tull!

Som sagt så hadde vi engelsk tenatamen i dag og jeg satt helt til siste slutt. Det gjikk vell nogen lunde greit tror jeg. Håper i allefall det. Stakar Renate (som nå er tilbake på bloggen!) var syk i dag etter svineinfluensa vaksina og måtte holde seg i senga denn dagen.
Etter skolen ble jeg med Camilla hjem og vi satt og sang for full hals, mens vi leste Topp og snakket. Sikkert vanskelig å gjøre alt det samtidig, men vi fikke det jo til. Spiste også pannekaker med bringebærsyltetøy:D
Nå skal jeg ta det siste av egentreningen før jeg starter fredagskvelden her med familien!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email