Sunday, December 20, 2009

Dagens Luke: Ny nisselue er bra å ha



I dag vurderte Christine en ny nisselue! Ble ikke så jeg kjøpte den, men jeg og Renate synes det var sykt gøy å prøve dem! Dro med Renate til byen i tre tiden i dag, for å hjelpe henne med julegave shoppinga. Hun hadde mange igjen, men vi fikk bare kjøpt tre. Ja ja det skal ikke være enkelt. 

 

Må si jeg både gleder meg og gruer meg til i morgen. Grunnen til at jeg gruer meg er at jeg skal synge "When you wish upon a star" på skolegudstjenesten i morgen. Skummelt! livredd for å synge surt og glemme teksen:S
Grunnen til at jeg gleder meg er at Hanne kommer til byen i morgen for å sove over til meg! Kansje vi kan lage en videoblogg? Blir iallefall blogginnlegg.

Men nå begynner det å bli alt for sent enn planlagt, så natti snatt!
xoxo<3


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email