Thursday, December 17, 2009

Dagens luke: Nelikk bringer frem julestemningen:D

Og det gjør det nemmelig. Elsker lukten av appelsin og nellik. Altså, dagens luker er: Christine finner frem appelsin nelikk! 

Nå kom jeg hjem for en liten halvtime siden fra den siste juleshoppingen, så nå er jeg endelig helt ferdig! Juhuuu! Gikk å vandret litt og så også på julemarkedet, og jeg må si det var julestemning å få der altså! Jeg er egentlig ikke så glad i julemat, og lukten kan være ganske kvalm i midten av romjula, men da lukten av ribbe traff nesa mi i dag, så kjente jeg virkelig juleånden ta tak i meg. Gikk også til biblioteket der jeg lånte tre diktsamling-bøker, en japansk og to kinesiske (de var skrev på norsk altså.) Vi har nemlig om dikt på skolen, og skal ha et prosjekt om et dikt nå etter jul. Eller vi skulle finne fram et til i morgen da;)

Jeg må si jeg gleder meg sykt til i morgen etter skolen, nå vi endelig er ferdige med løpetesten, og det bare er kos igjen:D Nå skal jeg dusje, spise, for det har jeg enda ikke gjort siden lunch, å så lese litt.
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email