Wednesday, December 23, 2009

Dagens luke: Har vi vaska golvet og vi har pynta tre...



Og det stemmer så akkurat. Som jeg skrev tidligere så liker jeg ikke å være med på å pynte treet på lillejulaften, fordi jeg liker å spare det vakre synet til selve julmorgenen, så derfor hengte jeg opp en kule og gikk rett på rommet:P Så i dagens luke "pynter" Christine juletreet. Men planen min om å ikke se treet før i morgen tidlig tror jeg går i dass. Vil jo ikke se "Grevinnen og Hovmesteren" alene i kjellerstua, og siden treet blir pyntet i akkurat dette sekund, så ¨må jeg vel bare leve med å bli skuffet. Det er ikke enkelt å holde på tradisjoner når det er bare du som står fast ved dem. Men jula kommer uansett til å bli fin, og jeg skal prøve å blogge så godt jeg kan selv om det kommer til å bli mye stress med julemiddager og slikt romjula byr på. Skal selvfølgelig også blogge i morgen med den siste luka for i år, så vær ikke redde for at jeg kommer til å glemme dere kjære lesere;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email