Wednesday, December 9, 2009

Dagens luke: Ganske sliten men pakker inn noen gaver!

dsc0211

Da har jeg akkurat fått sottet meg ned for å legge ut "Dagens Luke" her på bloggen. Jeg er ganske så sliten akkurat nå men nå har Christine pakket inn noen gaver i dagens luke. Nå tenker dere sikkert: "kaller du der å pakke inn gaver?" Men nå skal du høre. Jeg kom nettom hjem, eller for en times tid siden da, og hadde ingen andre enn disse gaven å pakke inn. Og siden jeg tekninsk sett ikke orket å legge ut dette innlegge, så ble det bare slik. Dyr til enkle midler! Sorry folkens.

Som noen kansje vet så dro jeg, litt før fire, til frisøren, der jeg endelig fikk klippet meg. Hvises ikke fult så mye, men ble mye bedre enn hvordan det tidligere hvar. Etter frisørtimen hoppet jeg rett på bussen på vei til byen for å møte Renate. Og siden da har vi trasket oss gjennom stappfulle butikk helt til det stengte og vi måtte ta bussen hjem. Nå er jeg endelig ferdig med innkjøpene for ballet, men julegaven til pappa, som jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe i dag, ble ikke med hjem i handleposene i dag. Så vi får vente te fredan! (skjønte dere den? Gammel hvitost reklame xD). Men nå må jeg gjøre de siste leksene før jeg hopper til køy å får skjønhetssøvnen min, som jeg så sårt trenger til morgendagens nynorsktentamen!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email