Saturday, December 19, 2009

Dagens Luke: Forsmak på julekosen!



Jeg våknet brått av at døra på soverommet mitt gikk forsiktig opp i mårres i syv tiden, og at en arm stakk inn med en julesokk som ble hengt på en spiker rett ved døra! Det var mamma som kom med julesokk til meg! Det var skikkelig sært fordi julesokken er jo noe jeg får på julaften. Julsokk betyr julaften, så jeg ble helt forvirra. Men i år er jeg jo ikke hos mamma på julaften, så det er vell bare en liten forsmak:P Alstå: Christine får julesokk den 19. Desember!

I dag hadde jeg planlagt å lese ca. 100 sider i engelsk romanen min, og kansje gjøre litt på norsk prosjektet. det jeg har gjort er å lese 10 sider i boka, pakke inn gaver, sitte ved pc'n, sett på tv, skrevet ny sang og spilt både gitar og piano. Veldig mye det og, men ikke akkurat det jeg hadde planlagt:P he he vi får se hva morgendagen bringer med;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email