Sunday, December 13, 2009

Dagens luke: Ett ball, to dager!


Først må jegbeklage for at jeg ikke har blogget noe i dag, at jeg ikke fikk tatt noen bilder i går og at jeg må sette sammen både dagens og gårsdagens luke i en. Men i går og i natt var Christine på Juleball! Selve ballet var selvfølgelig på løradegn fra seks til tolv, mens etter tolv var det nachspill, med blant annet, Renate, Marthe, Hanna, Eirin og Silje. Kjempe koselig det. Varte til fire om natta, og jeg som skulle sove over hos Renate fikk ikke lukket øynene for å sove før halv seks i mårres. Derfor føler jeg at denne begivenheten bør deles på to dager:P

Våknet i tolvtiden i dag og stod opp ca halv to. Dro hjem i tre tiden og har tilbringt en del tid ned i kjellerstua med å spille Pusur på Play station 2 :P Veldig gøy. Nå begynner det å bli noksp sent så jeg tror jeg skal begynne å legge meg. Natti snatt!
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email