Thursday, December 31, 2009

2009, Nyttårsforsetter og kalde tær!

Skal si vi har en blanding, men som jeg nevnte tidligere så orket jeg ikke å blogge så mye i romjula, så slik blir det.
2009 har vært et flott år med mye glede, og selvfølgelig sorger, men det orker vi ikke å tenke på nå.
Januar: Et nytt år startet og jeg hadde bursdag på selveste nyttårsballet!
Februar: Jeg fikk ukulelen min som bursdagsgave og så Twilight for første gang.
Mars: Jeg var helt lost i Twilight, og Renate hadde bursdag.
April: Var jeg på konfirmasjons leir, klippet meg og farget håret brunt.
Mai:  Jeg ble konfirmert, fikk speilrefleks og byttet blogg til blogg.no.
Juni: Sommerferien kom, jeg fikk nytt pokemonspill, var på Hallelujah konsert og dødsfallet til Michael Jackson kom som et stort skjokk.
Juli: Jeg og pappa kjørte en liten tur til Østersund, Jeg, Camilla og Renate dro på campingtur, og jeg, Renate og Ida var backstage på VG-lista konserten.
August: Var mye på hytta, skolen startet på igjen og Renate ble med på hytta en hel helg.
September: Renate startet å blogge på bloggen, hadde mopedkjøring, og Stian ble 4 år!
Oktober:  Jeg var vampyr på Camilla sin bursdag, Jeg og Renate lagde vår første videoblogg sammen, og vi hadde Halloween filmkveld.
Novermber: Jeg var på kino å så både This is it og New Moon, vi fikk Bernt og tentamene startet.
Desember: Jeg startet med adventskallender her på bloggen, så både 2012 og Avatar på kino og fikk besøk av Hanne rett før jul.

Dette skjedde altså i år, litt av det som skjedde i allefall. Et år uten nyttårsforsetetr og det synes jeg gikk ganske bra.
Et a det kommende årets forsetter er:
1. Ikke ha noen nyttårsforsetter!
Hvorfor? Jo fordi jeg aldri klarer å holde noen av dem!
Men som alle andre så skal jeg prøve meg på noen få:
2. Bli en bedre blogger. Jeg skal prøve å gjøre blogging til en innteresang ting å drive med å ikke til et ork.
3. Gjøre noe så jeg kommer i bedre form.
4. Spise mindre godteri.
5. Utvikle stilen min til det bedre. Kjøpe mynte saker som får et hvært antrekk til å se fresht ut.
6. Fortsette med musikken!

Det med godteriet og treningen tror jeg blir vanskelig men vi får se;)

I kveld er det selveste nyttårsaften, og vi har tenkt å sitte og fryse ihjel i en lavo utenfor gården. Det er vist bedte en del folk, så forhåpentligvis blir det nokså koselig. Jeg får bare kle godt på meg og ønsker dere alle et riktig godt nyttår;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email