Tuesday, November 3, 2009

What a mess!

dsc3897

Der! Fiksett jeg internetten. Seriøst. Internettet vårt må være i tennårene eller noe sånt altså. Snakk om humørsvingninger har jeg aldri livet mitt sett før. Først funker det som bare rakkeren, så plutselig må du skrive inn internett kode og hele pakka! Hva skjer da? Egentlig har dette problemet vært hverdagskost lenge, men litt upraktisk er det jo når jeg enedelig har tid til å blogge med en gang jeg kommer hjem. JaJa.

I dag var vi på utdanningsmessa og jeg og Camilla var på brosjyre jakt og plukket med oss alle slags gratise greier som fantes. Vi tok oss til og med en liten runde med spark sykkel og trehjulssykkel for Helse og Sosial-båsen.

Hadde egentlig tenkt å få gjort litt Engelsk fordypning i dag, men når jeg ser på dette kaoset av et rom jeg har, så begynner jeg å lure på om jeg skal gjøre meg selv en tjeneste å rydde før torsdagen når det virkelig må gjøres. Tada! here comes Wonderwash Women! La hybel kaninene skjelve i buksene! Okei, litt for overdramatisk. Nå må jeg i allefall slutte å tulle og begynne å gjøre noe.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email