Sunday, November 29, 2009

Trøtte tryner all over the place!



 



God formidag! Da her jeg endelig fått startet opp maskinverket, lastet opp biler og kommet meg inn på bloggen. Tro det eller ei så er det ganske slitsomt. Renate har nettopp våknet og ligger nå på madrassen og synger flott melodi gran prix sang. Flott altså! Ja. Renate sov over til meg fra i går, mens vi var barnevakt for Stian. Vi spiate taco, så MGP Jr. Nordic, God Kveld Norge og til slutt Bridget Jones Dagbok på VHS. Kasetter ser man ike mye til nå for tiden. gikk å la oss allerede kl tolv, men var våkne helt til Mamma og Gunnar kom hjem i tre tiden. Så nå har Renate sovet siden og jeg sottet og strevet med å få dette traskverket av en maskin til å gå.

I dag MÅ jeg forbrede meg til tentamen, noe jeg ikke gjorde i går + at jeg skal rippe over julemusikk til IPod'en min:P Skal også kansje ned i byen i dag å se på at grana blir tent på:P Fyr og flamme!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email