Saturday, November 7, 2009

Tiden går så fort!

 
 

Jeg klarer nesten ikke å henge med altså. Jeg voknet, spiste frokost å begynte å spille Sims. Plusteslig ble jeg spurt om jeg ville være med å kjøpe utstyr til vår nye hund Bernt, som kommer neste helg (Jeg gleder meg sånn!). Det endte med at vi stakk innom en del butikker til og jeg fikk ei ny lue av pappa. Var ikke den fanzy! (se bilde). Jeg rett og slett elsker den, men den ær veldig varm, så til noe hværdags bruk blir det ikke.
Vi dro hjem og jeg spilte litt sims igjen til jeg tok bussen til byen i femtide for å møte Camilla. Vi gikk en runde på torge da jeg plutselig fant en helt nydelig kjole som jeg skal ha til Juleballet! Hurra! Kjøpte også farsdags gave til pappa.
Så tok jeg og Camilla turen til Trondheim teater der hun skulle spørre noen spørsmål angående en artikkel hun skriver til klasseavisen vår. De bak disken var ikke stort til hjelp, men vi bestemte oss i allefall at vi skulle dra på teateret en gang sammen. Neste stop var Prinsen kinoen der det var show med en dansende Michael Jackson etterligning. Må si at jeg er større fan av "The real King of Pop". Fikk ikke så veldig til stor hjelp av guutvotten bak disken jeg heller, men det får bare være. Vi ble hentet av pappa og nå sitter jeg på rommet mitt å skriver dette. Har trang til å spille sims, så blir vell litt spilling før maten står på bordet. Ha en fin kveld;)
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email