Wednesday, November 11, 2009

This is it!


Som noen av dere kansje vet så skriver jeg en artikkel om filmen "This is it", og i dag fikk jeg endelig sett den! Jeg og pappa dro i seks tiden for å se den, og jeg må si at jeg er helt lamslått! Etter Michael Jacksons død i juni, har jeg hørt sykt mye på hans musikk, og noe mindre ble det ikke da jeg kjøpte samlekasette hans. Men å se filmen, gjorde faktisk noe med meg. Jeg fikk et helt annet syn på "Kongen av Pop" og da et positivt et. Han er morsom på en sær måte, kjærlig og selvfølgelig svært talentful  når det gjelder både musikk og dans. Han vet han vil ha, og hva fansen vil ha. I starten av filmen var jeg ganske nær ved å begynne å grine, ved å tenke på at et så flott menneske døde så plutselig. Selvfølgelig har han gjort en del tabber, men etter å ha sett filmen, klarer jeg å se forbi disse tabbene og se det en gang så vakre personen med et så utrolig tallent som jeg kunne ha kuttet alle tærne mine for å ha fått. 

Jeg skal ikke hedre MJ noe mer, men et ikon vil han altid være, også i mitt liv;)
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email