Monday, November 2, 2009

Sooooove no?

dsc3896

Skal jeg si dere en hemelighet? Jeg er trøtt! Wow for en overeskelse det var for dere tenker jeg. Ville jo spille pokémon noe jeg planla jeg skulle gjøre i hele forige uke, men så har vi denne forhekla engelsken som bør gjøres da. Og Engelsk Fordypning der jeg holder på å skrive en novelle. Jeg vet ikke hva som er verst jeg. Droppe å gjøre noe for å heller å sove eller spille, eller å sitte og skrive skikkelig dårlig engelsk fordi du er så sykt trøtt. Nei nå må jeg skjerpe meg. Skal jeg få dette gjort, bør jeg helst begynne nå. 
xoxo<3
C.

P.S.
Legger ut noen bilder fra filmkvelden på Lørdagen. Noe måtte jo gjøres på lørdagen selv om jeg ikke hadde muligheten til å dra på lundamo:S
dsc3876 dsc3882 dsc3893

No comments:

Post a Comment

Follow by Email