Thursday, November 19, 2009

R.I.P. Håvard!






















Det er ikke koslig å snakke om det, men jeg må bare fortelle dere.

I går kveld, logget jeg meg tilfeldig på msn, noe jeg nesten aldri gjør. Der fikk jeg meldig av en av mine tidligere venninner, Charlotte, fra Åsheim:
"Hei:) Huske du Håvard a.j.?"Christine:
"Ja, Kompisen min ikke sant?" Fordi vi var beste kompiser i 3. og 4. og da mener jeg skikkelig gode venner altså!
Charlotte:
"Han fikk hjertestans på fotballtrening i dag"Christine:
"! Seriøst! Herregud, går det bra med han?"Jeg og Charlotte snakker litt til, før jeg sier:
"Du får hilse han vis du får tak i han;)"Dermed logget jeg av og gikk å la meg. 
Men så i dag da jeg skrudde på tv'n, mens jeg spiste frokost, stodet på varsell meldiga på tv 2: "Gutt (15) død av hjertestans på fotballtrening"  Jeg fikk hjertet i halsen og ventet for å få med meg nyhetsrepotasjen der de fortalte at det skjedde på heimdal og da skjønte jeg selvfølgelig hvem det var. Det gikk ganske bra med meg fram til jeg kom på skolen, der jeg fikk et lite utbrudd. Jeg skjønner det er litt teit siden jeg ikke har hatt kontakt med han siden 4. Men uansett.... Når jeg nå hører om episoden på tv og slikt, så tenker jeg på alle pårørende han har. Kompiser, slekt, fotballkompiser. Til og med venninna mi, har hatt en tung dag i dag. For slike ting skal vell ikke skje skall de vell? Nei det synes jeg ikke. Jeg sier i allefall Rest In Peace, og kondolerer meget til alle hans nermeste.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email