Sunday, November 22, 2009

New Moon feber norge rundt!

dsc0053

Jeg vet at premiæren var på fredag, og egentlig har jeg ikke hatt noe grunn av å ikke ha blogget siden torsdag. Men ja ja. Slik ble det. Jeg var dessverre ikke på premiæren, men fikk derimot sett New Moon i går kveld! Må si jeg koste meg. Den var skikkelig bra, og lite populær var den heller ikke her i trondheim. Jeg dro med gjengen fra Lundamo som var Inger, Vibeke, Kristin og Marianne. Dessverre kunne ikke Hanne komme, noe jeg synes var veldig trist. Cathrine, bestevenninnen til Marianne fra byåsen kom også. Møtte Walter, som hadde spurt om han kunne bli med, på kinon, så vi ble en stor gjeng. Jeg klarte selvfølgelig å søle brus over hele meg inn i kinosalen, så reklame pausen før filmen var ganske anspent kan man si.
Før vi så film spiste jeg og gjengen, utenonm Walter, på Burger King, og vet dere hvem jeg så der?! En sykt kjekk fyr som jeg tidligere hadde sett på både Norske Talenter og X-Faktor, og fått helt chrush på. Han kom streifende rett forran meg, og satte seg på bordet forran oss, så jeg fikk ganske så skjokk kan man si. 
Ble hentet etter filmen å satt resten av kvelden å så på tv og spilte Pokémon.

I dag er jeg fast bestemt på at jeg skal begynne å skrive takke kort, så kansje jeg kan legge ut bilder av både mitt takkekort og Renate sitt senere. Hadde også tenkt å kansje se Twilight siden det nå er i vinden igjen.
xoxo<3
C.

*Bilde fra Venstre: Inger, Cathrine, Marianne & Kristein, og Vibeke.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email