Saturday, November 7, 2009

Lørdagsmorgen og jeg kom på at...

dsc4087

Vi fikk elevkatalogen på torsdagen (tror jeg det var). Og jeg må si at jeg synes klassen vå var kulest! De andre klassene hadde bare noen få som gjorde noe crazy mens resten satt der som små søte engler, men når du kommer til klassen vår kan du får litt bakoversveis av alle de utkledde gærningene. Jeg synes i allefall det var sykt gøy, og bare tenk på når du bli voksen å ser tilbake på disse bildene. Hvor kult er ikke det?

I dag, skal jeg en tur til byen som dere vet, men det blir vell ikke før ettermidagen så nå skal jeg spise frokost og spille litt Sims 2 Dyreliv på Playstation 2 :D Deilig med fri!!!!
xoxo<3
C.

Q:
Hva synes du om klassebilde vårt?
Ser du meg og Renate?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email