Wednesday, November 11, 2009

Litt ivrig selv om jeg må øve til RLE!

dsc0010

Nå skal dere høre! jeg beklager at jeg har vært litt kjedelig her på blogg fronten, og ikke forvent dere at jeg kommer til å bli så veldig mye flinkere, for nå skal jeg fortelle dere noe: I går og i dag har jeg brukt dagen på å gjøre lekser så jeg har lite å gjøre neste uke. I morgen  har vi RLE-prøve som jeg rå gleder meg til vi blir ferdig med, og jeg skal gjøre de siste leksene for denne to ukers perioden når jeg da kommer hjem. Det som er så fryktelig bra i alt dette slitet, er at jeg kansje skal på kino å se "This is it" i morgen, jeg skal til mamma på torsdagen og forhåpentligvis har jeg da ingen lekser, denne helga skal jeg på hytta (dermed blir det inge blogging) og rå kose meg med bok, jeg har nesten ingen lekser neste uke, vi er snart ferdige med prosjektene og vi får et nytt familie medlem, Bernt! Fjjooo! Det var mye det! 

Som dere nå har fått hørt så blir det ikke stort til spennende blogging framover, men jeg skal prøve og selvfølgelig skal dere se vår flotte nye Bernt neste uke;)
Nå skal jeg se Gray's Anathomy, så snakkes vi kansje i morgen;)
xoxo<3
C.

P.S. Dette innlegget skulle egentlig postes i går, men blogg.no gikk helt crazy så derfor kommer det i dag i stedet;)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email