Monday, November 30, 2009

Julekalender er kjekt å ha i desember mørket!

I morgen er det 1. desember og derfor premiære på julekalendere verden over! Jeg har allerede fått min sjokolade kalender med bamser på (så søtt!) fra farmor, å håper virkelig jeg får haribo kalenderen fra pappa:P Men uansett! Jeg har tenkt å ha en julekallender her på bloggen! Håper virkelig jeg klarer å opprettholde den. Kalenderen er egentlig ganske inspirert av Ida sin blogg-julekalender. Jeg har tenkt å daglig legge ut et bilde av meg der jeg gjør noe som inneholder jul. Skjønner? Christine + noe julete:P 
Her er et eksempel:
dsc0183

Jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan,men jeg beklager hvis noen av lukene er skikkelig kjedelige, eller hvis jeg glemmer å legge ut en luke. Håper dere uansett liker den;)
xoxo<3
C.

Q:Har du julekalender i år?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email