Thursday, November 26, 2009

Jorden kaller! Kaller hva?

dsc0063

Christine chan er sliten. Veldig sliten. Sliten i kroppen. Sliten i hodet. Sliten av folk, og sliten av seg selv! Buuuuhuuu! Tragisk. Ja.. Christine er litt tragisk, men også veldig flott, ikke sant? Christine er stolt over at hun har trent litt hver dag, siden tirsdag, og skal fortsette med det fram til jul. Christine gleder seg om to uker,for da er det juleball og hun er ferdig med tentamenene. Christine sukker lettet ut for at hun endelig har lang helg, og endelig kan ta seg det orket å skrive blogg.no på adresselinjen.

Det skal ikke være enklet skal det det? Hvis du lurer på hvorfor Christine er sliten av seg selv så handler det absolutt ikke om dårlig selvbilde. Tvert i mot. Grunnen er så enkel som to ord: Dårlig Humor! Deluxe! Det tærer å le av absolutt alle dårlige vitser som stadig kommer opp. Eller komentarer for den del. 

Men man skal ikke undervurdere dårlig humor skal man det? Jeg mener å ha dårlig humor er absolutt en stor fordel. Tenk hvor mye mer gøy du opplever. At det å bare si "tøffetøffe tøffetøffe tøff, Toget! Bært bært!" kan være sykt gøy hvis du har den rette humoren. Og man skal ikke dømme folk å si at slike med dårlig humor aldri tar ting seriøst eller alvorlig. Ja, jeg har vært dårlig med bloggingen, men jeg synes da jeg tar dette gankse seriøst. Eller? Å skrive om dårlig humor på en seriøs måte er vell ikke så enkelt er det vel? Og jeg er definnitivt en av de med dårlig humor. Sykt dårlig humor.

Skal slutte å være så alvorlig å ønske dere alle en riktig god lang helg!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email